Jak na nový rezervační systém?

Vítejte v novém rezervačním systému Happyoga.cz!

Zde najdete krátký návod jak si rezervovat místo na lekci, kurz nebo akci.

Vytvoření happyoga účtu

1. Nutnou podmínkou pro používání nového rezervačního systému je založení happyoga účtu. Pro založení účtu klikněte na "registrovat se" vpravo nahoře.

2. Vypňte všechny povinná pole registračního formuláře a odešlete formulář tlačítkem "registrovat se". Unikátním údajem účtu je vaše emailová adresa. Zvolte si teda email, který používáte a jste schopni se do něj přihlásit.

3. Na vámi zadané emailové adrese najdete potvrzovací email, kterým si svůj účet aktivujete. Klikněte na "tento odkaz" v potvrzovacím emailu.

4. Váš happyoga účet je aktivován. Osobní nebo přihlašovací údaje si můžete změnit v uživatelské zóně vpravo nahoře.

Rezervace na událost

1. Přejděte na rozvrh: www.happyoga.cz/rozvrh.

2. Zvolte si událost v rozvrhu a klikněte na "rezervovat".

3. Pro rezervaci místa je nutné se přihlásit Vaším happyoga účtem. Pokud ještě účet nemáte, vytvořte si ho podle návodu výše. Jediným povinným údajem rezervace je pole "počet osob", pro které chcete místo rezervovat. Do pole poznámka uveďte libovolný doprovodný text Vaší rezervace. Rezervaci dokončíte kliknutím na tlačítko "rezervovat".

Úprava rezervací

1. Vaši rezervaci můžete s dostatečným časovým předstihnem měnit nebo odstranit v uživatelské sekci vpravo nahoře.

2. Na stránce "mé rezervace" najdete přehled všech Vašich aktivních rezervací. Zde můžete svoji rezervaci na událost změnit nebo odstranit. Pozor, událost lze upravit nebo odstranit maximálně 1 hodinu před jejím začátkem. Pro úpravu rezervace klikněte na ikonu "upravit rezervaci".

3. V detailu rezervace lze rezervaci upravit tlačítkem "uložit" nebo úplně odstranit tlačítkem "odstranit rezervaci".